Logisztikai reklamáció bejelentőlap

Csomagszállítással és a csomag tartalmával kapcsolatos reklamációt a csomag kézhezvételétől számított 72 órán belül áll módunkban befogadni.
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Cégnév*
Cég székhelye*
Képviselő*
Email cím*
Telefonszám*
Szállítólevél száma* (Kérjük az alábbi formátumban adja meg: xx-xxxxx-3)
A szállítólevélen szereplő dátum (TD)*
Számla száma* (Kérjük az alábbi formátumban adja meg: xxxx-xxxxx-xx)
A számlán szereplő dátum (TD)*
Reklamált termék/termékek. Termék cikkszámát, megnevezését, mennyiségét a számlán/szállítólevélen található adatokkal megegyezően kell feltüntetni.*
Reklamáció oka* 1. Sérült csomag2. Sérült termék3. Tévesen rendelt termék4. Nem a megrendelt termék érkezett5. Mennyiségi eltérés (hiány)6. Mennyiségi eltérés (többlet)7. Egyéb
A reklamáció részletes leírása*
Kérjük, a gyorsabb és eredményesebb ügyintézés érdekében feltétlenül csatoljon fotót a reklamáció
tárgyáról! Fotó nélkül nem áll módunkban a reklamációt kivizsgálni.

Három képet javasolt csatolni (lehetséges fájltípusok: jpg, pdf, png).
- Az első képen látszódjon a termék egyéni jelölése.
- A második képen látszódjon a hiba, sérülés.
- A harmadik képen vagy a hiba látszódjon más szögből (ha szükséges), vagy az egész termék.

Az űrlap elküldése előtt olvassa el adatvédelmi tájékoztatónkat! Elfogadom

Atlanti-Szerszam-logo_white_small_opt

Az Atlanti-Szerszám Kft. 26 éve van jelen a magyar piacon. Büszkék vagyunk arra, hogy immáron negyed százada nyújtunk elsőrangú szakmai tanácsadást Magyarország legkiválóbb ipari szereplőinek.

Elérhetőségek

Szeged Központi iroda
6728 Szeged, Fonógyári út 9.
Telefon: 62/444-021, 30/299-3000
Budapesti iroda és szerviz
1163 Budapest, Főhadnagy utca 3.
Telefon: 1/43-32-678, 30/334-4000

E-mail: info@atlanti-szerszam.hu
Munkanapokon: 8:00 - 17:00

Copyright 2019 © Minden jog fenntartva.